Noul logo al Instagramului este roz. Ei bine, e roz, violet, galben și oranj. „Noul design reflectă cum aplicația (cumpărată de către facebook cu 1 miliard de dolari acum 4 ani) s-a schimbat din momentul apariției sale.” – ne spun cei de la Instagram.
instagram-old-new

Foto: TECHCRUNCH.COM

Numită inițial „Bourbon”, aplicația a devenit renumită pentru filtrele și efectele care aplicau pozelor o înfățișare în stil retro, însă, cu timpul aceasta a devenit un fenomen social și o platformă majoră pentru celebrități, o comunitate de interese unde oamenii își împărtășesc pozele și clipurile video.

instagram-ios-old-new.png,,,

Foto: TECHCRUNCH.COM

La fel ca și logo-ul, observăm că suprafața de lucru a Instagramului s-a schimbat de la alb și albstru la alb-negru, însă modul de utilizare al aplicației a rămas neschimbat.

Noi reamintim că 400 de milioane de utilizatori încarcă zilnic câte 80 de milioane de poze și clipuri video.

Articol realizat de Felicia Cîrlig

Comentarii

comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Comentariu
Nume