Noul logo al Instagramului este roz. Ei bine, e roz, violet, galben și oranj. „Noul design reflectă cum aplicația (cumpărată de către facebook cu 1 miliard de dolari acum 4 ani) s-a schimbat din momentul apariției sale.” – ne spun cei de la Instagram.
Foto: TECHCRUNCH.COM
Numită inițial „Bourbon”, aplicația a devenit renumită pentru filtrele și efectele care aplicau pozelor o înfățișare în stil retro, însă, cu timpul aceasta a devenit un fenomen social și o platformă majoră pentru celebrități, o comunitate de interese unde oamenii își împărtășesc pozele și clipurile video.
Foto: TECHCRUNCH.COM
La fel ca și logo-ul, observăm că suprafața de lucru a Instagramului s-a schimbat de la alb și albstru la alb-negru, însă modul de utilizare al aplicației a rămas neschimbat.
Noi reamintim că 400 de milioane de utilizatori încarcă zilnic câte 80 de milioane de poze și clipuri video.
Articol realizat de Felicia Cîrlig